Hegel a pedagogika
Studie počíná pohledem na pojem a koncepci vzdělanosti u německých myslitelů I. Kanta, J. G. Fichta a W. von Humboldta. Pak přistupuje k vývoji, jímž se Hegel dobral své formulace vzdělání ve Fenomenologii ducha, a z marxistického zřetele posuzuje důsažnost Hegelovy novodobé myšlenky všeobecného vzdělání a nutnost jejího návratu "v … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 85 s.
- Vydáno
-
Praha :
Státní pedagogické nakladatelství,
1971
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Sborník Pedagogické fakulty v Českých Budějovicích. Společenské vědy - pedagogika
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- Navrhnout k digitalizaci
- Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
|
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta - Knihovna
|
|
||||||
|
|
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
|
|