Marketing management

To chci

Vysokoškolská učebnice o metodách usměrňování a ovlivňování marketingové činnosti podle potřeb trhu a o systému praktického řízení této oblasti.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
719 s. : il. ; 28 cm
Vydáno
Praha : Grada, 2001
Vydání
1. vyd. [i.e. 2. vyd.]
Edice
Profesionál
Témata
Popis jednotky
Překlad z angličtiny
Dotisk r. 2003
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
80-247-0016-6

:


Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius