Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer

To chci

Kniha je koncipována jako učebnice a vymezuje podstatu základních pojmů (v abecedním pořadí) z oblasti marketingu.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
203 s. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2003
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstříky
ISBN
80-7261-082-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Univerzita Karlova - Fakulta humanitních studií - Knihovna
Místní veřejná knihovna, Praha 9-Horní Počernice
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
UKV-4C/6/1
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKO S288 339.1
Městská knihovna Varnsdorf, příspěvková organizace
Městská knihovna Boženy Němcové Domažlice
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
257056
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
3-7.446
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
59283
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
TEC K75816
Městská knihovna Prachatice
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna