Konec marketingu, jak jsme jej dosud znali

To chci

Bývalý vysoký manager společnosti Coca-Cola definuje základní principy zcela nového pojetí úspěšné marketingové činnosti.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Sergio Zyman
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
214 s. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Popis jednotky
Obsahuje rejstřík
Dotisk r. 2008
ISBN
978-80-7261-134-8
80-7261-134-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Akademie múzických umění v Praze - Knihovny AMU
H_2B 4138
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Teologická fakulta - Knihovna Josefa Petra Ondoka
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
80009-II
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
262704
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna