Marketing v pohybu : nový přístup k zisku, růstu a obnově

To chci

Příručka shrnuje základní informace o nových trendech v oblasti marketingu, které se nezaměřují pouze na zákazníky na fyzických, ale i virtuálních trzích.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Philip Kotler, 1931-
Další autoři
Dipak C. Jain, 1957-
Suvit Maesincee, 1961-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
171 s. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2007
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-7261-161-4

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
Akademie múzických umění v Praze - Knihovny AMU
H_2B 4137
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
ABD159
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
UK-92852/1
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Akademická knihovna
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOKNV313
Masarykova univerzita - Univerzitní centrum Telč - Knihovna
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
265861
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNV2329
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna