Značka: od vize k vyšším ziskům

To chci

Monografie se věnuje problematice budování úspěšné obchodní značky (management značky, integrované programy vytváření značky, zavádění procesu budování značky). Určeno odborníkům z praxe i studentům ekonomických a obchodních škol.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Leslie De Chernatony, 1953-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiii, 315, s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Brno : Computer Press, 2009
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Praxe manažera (Computer Press)
Business books (Computer Press)
Témata
Popis jednotky
Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: jak úspěšně budovat a posilovat značku, příklady rozvoje známých značek, praktická cvičení pro budování vlastní značky
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a rejstřík
ISBN
978-80-251-2007-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Městská knihovna Krnov
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOKNM
Knihovna Vincence Priessnitze v Jeseníku
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
C31795
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
273309
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNM5425
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna