Značka: od vize k vyšším ziskům
Monografie se věnuje problematice budování úspěšné obchodní značky (management značky, integrované programy vytváření značky, zavádění procesu budování značky). Určeno odborníkům z praxe i studentům ekonomických a obchodních škol.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- xiii, 315, s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Brno :
Computer Press,
2009
- Vydání
- Vyd. 1.
- Edice
- Praxe manažera (Computer Press)
Business books (Computer Press) - Témata
- Popis jednotky
- Přeloženo z angličtiny
Obálkový podnázev: jak úspěšně budovat a posilovat značku, příklady rozvoje známých značek, praktická cvičení pro budování vlastní značky - Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a rejstřík
- ISBN
- 978-80-251-2007-1
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Česká zemědělská univerzita v Praze - Knihovna ČZU
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Právnická fakulta - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Městská knihovna Krnov
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
|
EKOKNM | |||||
|
Knihovna Vincence Priessnitze v Jeseníku
|
|
||||||
|
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
|
|
C31795 | |||||
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
273309 | |||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORKNM5425 | |||||
|
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
|
|
||||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|