Marketing politických kampaní
Marketingové nástroje a techniky stále častěji a intenzivněji pronikají do oblasti politiky. S jejich pomocí se strany snaží identifikovat nejzásadnější problémy a témata, která voliče v danou chvíli tíží, a nabídnout unikátní stranická řešení těchto problémů. Jak je patrné, klíčovou roli zde hraje výměna a sběr informací. … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 138 stran : grafy ; 21 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2012
- Vydání
- 1. vydání
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-210-5821-7
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Fakulta sociálních studií - Ústřední knihovna
|
|
||||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
|
|
EKOKNM747 | |||||
|
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
|
|
BORKNM9623 |