Marketing politických kampaní

To chci

Marketingové nástroje a techniky stále častěji a intenzivněji pronikají do oblasti politiky. S jejich pomocí se strany snaží identifikovat nejzásadnější problémy a témata, která voliče v danou chvíli tíží, a nabídnout unikátní stranická řešení těchto problémů. Jak je patrné, klíčovou roli zde hraje výměna a sběr informací. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Otto Eibl, 1981-
Další autoři
Jozef Janovský
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
138 stran : grafy ; 21 cm
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita, 2012
Vydání
1. vydání
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-210-5821-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
Masarykova univerzita - Fakulta sociálních studií - Ústřední knihovna
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Ekonomická knihovna Cheb
EKOKNM747
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNM9623