Jak zábavné je informovat : infotainment, čili, infozábava v teorii, praxi a českém kontextu
Monografie věnovaná význačnému trendu, který charakterizuje dnešní masová média: stírání hranice mezi informováním a zábavou. Knížka se snaží tento jev (infotainment či infozábava) analyzovat v obecnější rovině i ve specifickém českém kontextu.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 118 stran : ilustrace, portréty, faksimile ; 21 cm
- Vydáno
-
Praha :
Univerzita Karlova v Praze, nakladatelství Karolinum,
2015
- Vydání
- První vydání
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-246-2973-5
:
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Knihovna Sociologického ústavu Akademie věd ČR, v.v.i.
|
|
Jenštejn | |||||
|
Univerzita Karlova - Filozofická fakulta - Knihovna FF UK
|
|
||||||
|
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta - Knihovna
|
|
||||||
|
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
|
|
||||||
|
Univerzita Karlova - Ústav dějin UK a archiv UK - Knihovna
|
|
||||||
|
Český rozhlas - Rešeršní oddělení a knihovna
|
|
74278 | |||||
|
Česká televize - Studijní knihovna - APF (Archiv a programové fondy)
|
|
||||||
|
Městská knihovna Blansko
|
|
||||||
|
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
|
|
||||||
|
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích - Teologická fakulta - Knihovna Josefa Petra Ondoka
|
|
||||||
|
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
|
|
106271-I-0 | |||||
|
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna SU
|
|
||||||
|
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
|
|
287539 | |||||
|
Knihovna města Ostravy, příspěvková organizace
|
|
||||||
|
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
|
|
90200 | |||||
|
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna
|
|