Základní metody sběru primárních dat v marketingovém výzkumu

To chci

Učebnice seznamuje s metodami a technikami sběru marketingových dat.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radek Tahal, 1970-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
x, 99 stran : ilustrace ; 24 cm
Vydáno
V Praze : C.H. Beck, 2015
Vydání
Vydání první
Edice
Beckovy ekonomické učebnice
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-7400-585-5

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Vysoká škola chemicko-technologická v Praze - Centrum informačních služeb
ČVUT v Praze - Ústřední knihovna ČVUT
Univerzita Karlova - Fakulta sociálních věd - Centrum vědeckých informací
Mendelova univerzita v Brně - Ústav vědecko-pedagogických informací a služeb - Knihovna
LEV-4C/27/1
Vysoké učení technické v Brně - Ústřední knihovna
Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta - Středisko vědeckých informací
Slezská univerzita v Opavě - Univerzitní knihovna - pracoviště Karviná
Technická univerzita v Liberci - Univerzitní knihovna
A 100090
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
C42137
Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava - Ústřední knihovna
287402
Univerzitní knihovna Univerzity Pardubice
90002
Západočeská univerzita v Plzni - Univerzitní knihovna - Knihovna Bory
BORKNV13058
Univerzita J.E.Purkyně - Vědecká knihovna Ústí nad Labem
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně - Knihovna