Sluchové vnímání : pracovní sešit pro práci s dětmi se specifickými poruchami učení
Sluch je vedle zraku druhým nejdůležitějším smyslem podílejícím se na mezilidské komunikaci. Oslabená schopnost sluchového vnímání neznamená, že má dítě poruchu sluchu, může však významně negativně ovlivnit výsledky dětského počátečního vzdělávání, především čtení a písemného projevu. Předložená publikace se proto … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 55 stran : barevné ilustrace, noty ; 30 cm
- Vydáno
-
Havlíčkův Brod :
Tobiáš,
2015
- Vydání
- 1. vydání
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-7311-157-1
:

Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Stav | Oddělení | Signatura |
---|---|---|
Univerzita Karlova - Pedagogická fakulta - Knihovna
|
||
Univerzita Karlova - 1. lékařská fakulta - Ústav vědeckých informací
|
||
Informační centrum rodičů a přátel sluchově postižených, z.s. - Specializovaná knihovna
|
||
JABOK - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
|
||
Masarykova univerzita - Pedagogická fakulta - Ústřední knihovna Brno
|
||
Městská knihovna Bruntál
|
||
Městská knihovna Krnov
|
||
Univerzita Hradec Králové - Univerzitní knihovna
|
A | |
Městská knihovna Český Těšín
|
||
Ostravská univerzita - Univerzitní knihovna Ostrava
|
C43767 |