Svět hraček a her : první čtení, to nic není
Pohádky jsou napsány tak, aby je mohly číst děti, které se učí číst. Cvičí si čtení, naučily se písmena a chtějí číst jednoduché texty. Zároveň texty odpovídají požadavkům výuky tzv. genetické metody čtení. (Děti čtou a píšou pouze velká tiskací písmena, neslabikují, ale pouze hláskují). Pohádky jsou proto psány velkými … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 70 s. : barev. il. ; 22 cm
- Vydáno
-
Praha :
Portál,
2012
- Vydání
- Vyd. 1..
- Témata
- ISBN
- 978-80-262-0170-0 (váz.)
Jednotky
Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
NS_DET
|
|
C 186.194 b | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Výměnný fond
|
|
C 186.194 DK | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Výměnný fond
|
|
C 186.194 DK1 | ||||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Čtyři Dvory
|
|
C 186.194 ČD1 |