Oborové didaktiky: vývoj, stav, perspektivy
Oborové didaktiky jsou vědními disciplínami zaměřenými na oborově specifickou dimenzi vyučování a učení ve škole i mimo ni. Jejich agenda sahá od vymezování a zdůvodňování cílů oborového vyučování a učení přes výběr, legitimizaci a didaktickou transformaci obsahů až k metodické strukturaci učebních procesů. Problémem českého … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 465 stran ; 26 cm
- Vydáno
-
Brno :
Masarykova univerzita,
2015
- Vydání
- 1. vydání
- Edice
- Syntézy výzkumu vzdělávání ;
2
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-210-7769-0
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Lidická - půjčovna
|
|
C 368.680 |