:


Obsah:
  • Úvod [úvod] / Eva Koudelková, s. 7
  • Psychologické souvislosti čtenářství u dětí a dopělých [studie] / Václav Mertin, s. 9-16
  • Nečtenářství jako sociální a profesní handicap [studie] / Vlasta Řeřichová, s. 17-24
  • Úspěšní (ne)čtou : o individuální a společenské hodnotě čtení a bytí čtenářem [studie] / Kateřina Homolová, s. 25-31
  • Profil dětského čtenáře 21. století v badatelské reflexi (česká realita) [studie] / Jaroslav Toman, s. 33-44
  • Knihy úspěšných [studie] / Blanka Rozehnalová, s. 45-65
  • Čítanka - úspěšný nástroj rozvoje čtenářství a klíčových kompetencí [studie] / Martin Gregor, s. 81-89
  • Science fiction v kontextu žánrů literatury pro děti a mládež [studie] / Jana Sladová, s. 91-99
  • Román "20 000 mil pod mořem" od Julese Verna ve světě současné tvorby pro mládež : K motivické genezi dobrodružného románu 19. století v románovém cyklu "Děti Kapitána Nema" od Wolfganga Hohlbeina [studie] / Tamara Bučková, s. 111-128
  • Tajuplný ostrov a Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání [studie] / Milan Polák, s. 179-189
  • Fejetonista František Nepil [studie] / Ladislava Lederbuchová, s. 191-202
  • Svět přírody v prózách Františka Nepila [studie] / Petra Bubeníčková, s. 203-208
  • František Nepil - dobrá a ještě lepší škola [studie] / Jarmila Sulovská, s. 209-221