O strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

Get it

Deset zásadních příspěvků o strategickém marketingu uveřejněných v časopisu Harvard Business Review. Přehodnocení marketingu a posílení jeho moci. Strategický marketing, prodej produktů, reklama. Budování značky. Růst firmy, uspokojování potřeb zákazníků. Koordinace a spolupráce marketingových a prodejních týmů.

Saved in:

Bibliographic Details

Other Authors
Tomáš Piňos
Jaroslav Havel
Document Type
Books
Physical Description
221 stran : ilustrace ; 221 cm
Published
Praha : Management Press, 2019
Edition
V nakladatelství Management Press vydání 1.
Series
Knihovna světového managementu
Subjects
Bibliography
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-7261-567-4

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
STUD
N
449.00 Kč 33869
Outside loan
Loading…
Knihovna ČNB
Volný výběr
33869