O strategickém marketingu : 10 nejlepších příspěvků z Harvard Business Review

To chci

Deset zásadních příspěvků o strategickém marketingu uveřejněných v časopisu Harvard Business Review. Přehodnocení marketingu a posílení jeho moci. Strategický marketing, prodej produktů, reklama. Budování značky. Růst firmy, uspokojování potřeb zákazníků. Koordinace a spolupráce marketingových a prodejních týmů.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Další autoři
Tomáš Piňos
Jaroslav Havel
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
221 stran : ilustrace ; 221 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2019
Vydání
V nakladatelství Management Press vydání 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Bibliografie
Obsahuje rejstřík
ISBN
978-80-7261-567-4

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
STUD
N
449.00 Kč 33869
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
Volný výběr
33869