Komunikace korporací

To chci

Historické souvislosti a historie public relations. Komunikace a realita. Základní východiska - veřejnost a veřejné mínění. Public relations - základní pojmy, definice. Komunikace v konfliktních a krizových situacích. Kampaně, bojkoty, nátlakové skupiny. Identita a image. Zařazení komunikace v organizační struktuře organizace. Externí celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Němec
Další autoři
Jana Littová
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
172 s. brož.
Vydáno
Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, 1999
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
VŠE
ISBN
80-7079-575-1
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
K-I-2914