Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

To chci

Public relations: geneze, současnost, aktuální trendy. Propaganda v demokratické společnosti. Public relations a PR agentury. Public relations a masová média - media relations. Žurnalistika, novinářský styl a "zpravodajská" hodnota. Metody předání, zprostředkování zájmového sdělení. Individuální prezentace. Komunkační proces.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jozef Ftorek, 1973-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
165 s. brož.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2007
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
ISBN
978-80-247-1903-0

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
198.00 Kč P-2904
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
P-2904