Public relations jako ovlivňování mínění : jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat
Public relations: geneze, současnost, aktuální trendy. Propaganda v demokratické společnosti. Public relations a PR agentury. Public relations a masová média - media relations. Žurnalistika, novinářský styl a "zpravodajská" hodnota. Metody předání, zprostředkování zájmového sdělení. Individuální prezentace. Komunkační proces.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 165 s. brož.
- Vydáno
-
Praha :
Grada Publishing,
2007
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Manažer
- Témata
- ISBN
- 978-80-247-1903-0
Vybrat instituci:
Jednotky
NápovědaDostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Absenčně
|
Načítá se…
|
ČNB
|
N
|
198.00 Kč | P-2904 | |||
Absenčně
|
Načítá se…
|
Knihovna ČNB
|
D1 (na počkání)
|
P-2904 |