Psychologie médií

To chci

Úvod do psychologie médií. Historie masmédií. Způsoby přemýšlení o psychologii a médiích. Vlivy médií na sociální chování. Přesvědčování a reklama. Publikum. Parasociální interakce. Celebrity a fanoušci. Média s účastí publika. Zprostředkovaný sociální svět. Psychologie vlivu zpráv. Vývojová psychologie a média. Nová média. celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
David Giles
Další autoři
Nigel Holt
Rob Lewis
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
185 s. brož.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2012
Vydání
1. vyd.
Edice
Z pohledu psychologie
Témata
ISBN
978-80-247-3921-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
349.00 Kč P-4400
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
P-4400