Psychologie spotřebitele : jak zákazníci nakupují

To chci

Osobnost jako spotřebitel nebo zákazník. Zdroje informací o spotřebiteli a jeho chování. Faktory ovlivňující nákupní a spotřebitelské chování. Vliv sociálních skupin. Globalizační jevy ve vztahu k vnímání značky. Spotřebitel a produkt. Spotřebitel a značka. Význam značky pro marketing. Psychologická funkce obalu. Psychologie tvorby celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jitka Vysekalová, 1941-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
283 s. váz.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2004
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
80-247-0393-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
P-2325