Google AdWords

To chci

Efektivní výstavba reklamních kampaní na internetu. Úspěšná klíčová slova, reklamní texty a cílové webové stránky. Návratnost investic, konverze, vyhodnocování a optimalizace reklamních kampaní. Popsané principy jsou využitelné i pro české služby Sklik, AdFOX a další.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Alexander Beck
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
232 s. brož.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Průvodce (Grada)
Témata
ISBN
978-80-247-2898-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
349.00 Kč D-3586
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
D-3586