Bez loga

To chci

Historie brandingu, tj. budování značky, ve světě obchodu a reklamy, jeho výhodnost oproti jiným metodám propagace zboží a jeho účinnost. Odvrácená strana dnešních mechanismů prodeje. Vliv nadnárodních obchodních řetězců a firem na zákazníky a celé společnosti.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Naomi Klein, 1970-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
510 s. váz.
Vydáno
Praha : Dokořán, 2005
Vydání
1. vyd.
Edice
Zip (Argo : Dokořán)
Témata
ISBN
80-7203-671-8
80-7363-010-9

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
548.00 Kč 23238
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
23238