Marketing politických kampaní

To chci

Publikace pojednává zejména o získávání a využívání informací potřebných pro realizaci nejrůznějších politických kampaní. První kapitola je věnována obecnější diskusi o ideových kořenech politického marketingu jako akademické disciplíny. Navazuje kapitola věnovaná průzkumům veřejného mínění a problematice zveřejňování celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Otto Eibl, 1981-
Další autoři
Jozef Janovský
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
138 s. brož.
Vydáno
Brno : Masarykova univerzita v Brně, 2012
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
978-80210-5821-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
100.00 Kč P-4503
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
P-4503