Integrovaná komunikace korporací

To chci

Obecné základy komunikace. Veřejné mínění. Komunikace korporací. Public relations. Složky integrované komunikace. Komunikace směrem k produktu, brand image. Komunikace v konfliktních a krizových situacích. Spolupráce s médii. PR kampaně. Organizace komunikace korporace. Interkulturní komunikace.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Němec
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
168 s. brož.
Vydáno
Praha : Oeconomica, 2006
Vydání
1. vyd.
Témata
ISBN
80-245-1027-8

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
Volný výběr
K-I-3477a
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
Volný výběr
K-I-3477b