Public relations : komunikace v konfliktních a krizových situacích

To chci

Komunikace jako společenský fenomén. Rámec, komunikace v konfliktní a krizové situaci. Komunikace v krizových situacích korporace. Zásady "krizové" komunikace. Veřejné mínění, mínění zveřejnění. Identita a image. Kampaně, bojkoty, nátlakové skupiny. Startegický management informací. Obsahová analýza médií. Vybrané příklady.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Petr Němec
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
125 s. brož.
Vydáno
Praha : Management Press, 1999
Vydání
1. vyd.
Témata
Popis jednotky
Růžička
ISBN
80-85943-66-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
19881