Public relations : komunikace v konfliktních a krizových situacích
Komunikace jako společenský fenomén. Rámec, komunikace v konfliktní a krizové situaci. Komunikace v krizových situacích korporace. Zásady "krizové" komunikace. Veřejné mínění, mínění zveřejnění. Identita a image. Kampaně, bojkoty, nátlakové skupiny. Startegický management informací. Obsahová analýza médií. Vybrané příklady.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 125 s. brož.
- Vydáno
-
Praha :
Management Press,
1999
- Vydání
- 1. vyd.
- Témata
- Popis jednotky
- Růžička
- ISBN
- 80-85943-66-2
Pro zobrazení vašich knihoven je třeba se přihlásit.
Co je služba Získej EDD
Služba Získej EDD poskytuje dodávání elektronických kopií částí dokumentů z fondů knihoven.
Službu provozuje Národní technická knihovna v Praze.
Jde o placenou službu.