Značka: od vize k vyšším ziskům

To chci

Vyváženější pohled na budování značky, který směřuje jak dovnitř, tak vně organizace s cílem uspokojovat potřeby všech zúčastněných skupin. Rady pro vývoj soudržné značky. Tvorba ucelené značky vyplývající z důsledného plánovacího procesu, který vychází z vize značky a snaží se jí docílit prostřednictvím vhodné organizace celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Leslie de Chernatony
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xiii, 315 s. váz.
Vydáno
Brno : Computer Press, 2009
Vydání
1. vyd.
Edice
Praxe manažera
Témata
ISBN
978-80-251-2007-1

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
26326 Kč 26326
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
26326