Politika a politický marketing

To chci

Politika a společnost. Podstata a cíle politiky. Politický marketing a management v moderní společnosti. Historický vývoj politického marketingu. Lobbing. Případové studie.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vladimír Prorok, doc. PhDr., CSc.
Další autoři
Jakub Landovský, David Říha , Martin Potůček, 1948- , Bohumír Štědroň, 1948-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
xvi, 255 s. brož.
Vydáno
Praha : C.H.Beck, 2013
Vydání
1. vyd.
Edice
Beckova edice ekonomie
Témata
ISBN
978-80-7400-448-3

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
P-4591