Budoucnost konkurence : spoluvytváření jedinečné hodnoty se zákazníkem

To chci

Nový přístup k vytváření hodnoty. Načrtnutí rámce, v němž vzájemné součinnosti spotřebitelů a firem a jedinečné osobní zkušenosti spoluvytváření, umožňované a podporované technickou a sociální infrastrukturou, dovolují každému spotřebiteli spoluvytvářet a spolupřivlastňovat si jedinečnou hodnotu - spolu se sítí firem a celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
C.K. Prahalad
Další autoři
Venkatran Ramaswamy
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
277 s. váz.
Vydáno
Praha : Management Press, 2005
Vydání
1. vyd.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
ISBN
80-7261-126-7

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
390.00 Kč 23186a
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
0 Kč 23186b
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
23186a
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
23186b