Média v meziválečné publicistice : kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938 (II.)

To chci

Kolektivní monografie se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta - spisovatele a žurnalisty. Prvorepublikové "budování" médií a jeho reflexe. Poznámky k pojetí žurnalistiky v publicistice Karla Poláčka a bratří Čapků. Noviny v krizi - diskuze o bulvárním tisku celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Martin Charvát, 1989-
Další autoři
Jan Jirák, 1958-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
179 stran ; 19 cm
Vydáno
Praha : Togga : Metropolitan University Prague Press, 2019
Vydání
Vydání první
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstříky
ISBN
978-80-7476-179-9
978-80-7638-004-2

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
ČNB
N
230.00 Kč B-4623
Absenčně
Načítá se…
Knihovna ČNB
D1 (na počkání)
B-4623