Latinská škola v Plzni a její postavení v Čechách (13.-18. století)
Studie zachycuje osudy plzeňské školy od 14. do 18. století. Sleduje její počátky, vyučovací metody, vnitřní organizaci, poměr školy k městské radě a faře a ukazuje, jak škola reagovala na hospodářské a společenské změny. Všímá si sociálního postavení žáků, styků plzeňské školy s jinými městskými školami v západních … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 69 s., [8] s. obr. příl. : faksimilie ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Academia,
1979
- Edice
- Rozpravy Československé akademie věd. Řada společenských věd ;
roč. 89/1979, seš. 2
- Témata
- Popis jednotky
- 700 výt.
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
Vybrat instituci:
Knihovna má i další záznam(y) pro tuto publikaci: záznam 1, záznam 2 (aktuální záznam)
MARC
| LEADER | 00000nam-a2200000-i-4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpm01353886 | ||
| 003 | CZ-PrHAC | ||
| 005 | 20220629110105.1 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 970611s1979----xr hf||f######000|0#cze|| | ||
| 020 | |c Kčs 21,00 |q (Brož.) : | ||
| 040 | |a ABA001 |b cze |c BOA001 |d ABA001 |e rda | ||
| 041 | 0 | |a cze |b lat | |
| 072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 372(437.171)"13/17" |2 undef | ||
| 100 | 1 | |a Hejnic, Josef, |d 1924-2019 |7 jk01040581 |4 aut |e Autor | |
| 245 | 1 | 0 | |a Latinská škola v Plzni a její postavení v Čechách (13.-18. století) / |c Josef Hejnic |
| 264 | 1 | |a Praha : |b Academia, |c 1979 | |
| 300 | |a 69 s., [8] s. obr. příl. : |b faksimilie ; |c 24 cm | ||
| 336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
| 338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
| 490 | 1 | |a Rozpravy Československé akademie věd. Řada společenských věd ; |v roč. 89/1979, seš. 2 | |
| 500 | |a 700 výt. | ||
| 504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
| 520 | |a Studie zachycuje osudy plzeňské školy od 14. do 18. století. Sleduje její počátky, vyučovací metody, vnitřní organizaci, poměr školy k městské radě a faře a ukazuje, jak škola reagovala na hospodářské a společenské změny. Všímá si sociálního postavení žáků, styků plzeňské školy s jinými městskými školami v západních a jižních Čechách a s domácími i zahraničními univerzitami. | ||
| 546 | |a Latinské resumé | ||
| 653 | |a školy latinské | ||
| 653 | |a dějiny školství | ||
| 653 | |a školy | ||
| 653 | |a Plzeň | ||
| 655 | 7 | |a monografie | |
| 659 | |a yba |x přehledná zpracování dějin českých zemí (chronologicky) | ||
| 659 | |a zzf |x školství, pedagogika, učitelé, péče o mládež | ||
| 789 | |i Zpráva: |a Svatoš, Michal, |t Acta Universitatis Carolinae. Historia Universitatis Carolinae Pragensis |d (1980), |g Roč. 20, č. 1 s. 144 | ||
| 810 | 2 | |a Československá akademie věd |7 ko20010087906. |t Rozpravy. |p Řada společenských věd | |
| 910 | |a ABB115 | ||
| 964 | |a Plzeň - škola latinská - postavení a význam - stol. 14.-18. - studie | ||