Písemné paměti učitelů z fondu oddělení dějin školství Muzea Komenského v Přerově
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Články
- Vydáno
-
2001
- Publikováno v
- Problematika historických a vzácných knižních fondů Čech, Moravy a Slezska : paměti - způsob zobrazení skutečnosti. Sborník z 10. odborné konference. Olomouc, 17. - 18. 10. 2001 /. -- s. 71-74
- Témata
Instituce:
Bibliografie dějin Českých zemí
MARC
LEADER | 00000naa-a2200000-i-4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kpc0764031 | ||
003 | CZ-PrHAC | ||
005 | 20220629134648.1 | ||
007 | ta | ||
008 | 130330s2001----xr ||||f||||||||||||cze|| | ||
040 | |a ABB115 |b cze |e rda | ||
041 | 0 | |a cze | |
044 | |a xr | ||
072 | 7 | |a 37.09 |x Organizace výuky a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
100 | 1 | |a Hýbl, František, |d 1941-2024 |7 jk01043383 |4 aut |e Autor | |
245 | 1 | 0 | |a Písemné paměti učitelů z fondu oddělení dějin školství Muzea Komenského v Přerově / |c František Hýbl |
260 | |c 2001 | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
653 | 0 | |a paměti | |
653 | 0 | |a učitelé | |
653 | 0 | |a muzea | |
653 | 0 | |a dějiny školství | |
653 | 0 | |a sbírky muzejní | |
653 | |a Přerov (okresní město) | ||
653 | |a Přerovsko (oblast) | ||
655 | 7 | |a články | |
659 | |a xbcb |x česká a československá muzea, galerie, expozice | ||
659 | |a ybf |x české země 1792-1918 | ||
659 | |a yg |x Československo 1918-1992 | ||
659 | |a zzf |x školství, pedagogika, učitelé, péče o mládež | ||
773 | 0 | |t Problematika historických a vzácných knižních fondů Čech, Moravy a Slezska : paměti - způsob zobrazení skutečnosti. Sborník z 10. odborné konference. Olomouc, 17. - 18. 10. 2001 / |d Praha : Sdružení knihoven ČR, 2001 |h 202 s. : il., fot. |z 80-86249-15-8, |g s. 71-74 | |
856 | 4 | |u http://www.digitalniknihovna.cz/mzk/uuid/uuid:fd327628-7701-11e0-ab3d-0050569d679d |y (plný text) | |
910 | |a ABB115 | ||
990 | |a 6 | ||
996 | |a 63714 | ||
998 | |a n | ||
998 | |b a | ||
998 | |c a |