Marketing v energetice

To chci

Marketing v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu. Specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikace, tvorby ceny).

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Gustav Tomek, 1935-
Další autoři
Věra Vávrová, 1955-
Jiří Vašíček, 1933-2001
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
246 s.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2002
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
ISBN
80-247-0370-x (brož.)
Navrhnout k digitalizaci
Je možné požádat o digitalizaci tohoto dokumentu z fondu jiné knihovny:

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí