Marketing v energetice

Get it

Marketing v oblasti energetiky jako základní koncepce managementu. Specifické přístupy k předmětu, metodám a nástrojům marketingu v této oblasti (marketingového výzkumu, segmentace trhu, výrobkové a sortimentní politiky, metod volby výrobkové strategie, nástrojů komunikace, tvorby ceny).

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Gustav Tomek, 1935-
Other Authors
Věra Vávrová, 1955-
Jiří Vašíček, 1933-2001
Document Type
Books
Physical Description
246 s.
Published
Praha : Grada Publishing, 2002
Edition
1. vyd.
Series
Manažer
Subjects
ISBN
80-247-0370-x (brož.)
Suggest for digitization
It is possible to request digitization of this document from another library's collection:

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí