Pod svícnem reklamy šero : každodennost billboardové kultury

To chci

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Ladislav Šerý, 1958-
Typ dokumentu
Články
Fyzický popis
2 il.
Publikováno v
A2 : kulturní čtrnáctideník. -- ISSN 1803-6635. -- Roč. 8, č. 26 (19.12.2012), s. 26-27
Témata
Popis jednotky
Rubrika: Esej

Vybrat instituci:

MARC

LEADER 00000naa-a2200000-a-4500
001 kpw11517444
003 CZ-ZlKKF
005 20251207154951.4
007 ta
008 140828e20121219xr |||||||||||||||||cze||
040 |a ZLG001  |b cze 
072 7 |a 316.3  |x Globální společnosti. Sociální struktura. Sociální skupiny  |2 Konspekt  |9 18 
080 |a 316.3  |2 MRF 
080 |a 659.1  |2 MRF 
080 |a 659.133  |2 MRF 
080 |a (0:82-4)  |2 MRF 
100 1 |a Šerý, Ladislav,  |d 1958-  |7 jn20010602445  |4 aut 
245 1 0 |a Pod svícnem reklamy šero :  |b každodennost billboardové kultury /  |c Ladislav Šerý 
246 3 |a Esej 
300 |b 2 il. 
500 |a Rubrika: Esej 
650 0 7 |a společnost  |7 ph116245  |2 czenas 
650 0 7 |a reklama a propagace  |7 ph116035  |2 czenas 
650 0 7 |a billboardy  |7 ph825378  |2 czenas 
655 7 |a eseje  |7 fd132213  |2 czenas 
773 0 |t A2 : kulturní čtrnáctideník  |x 1803-6635  |d Praha : Kulturní týdeník A2, 2009-  |g Roč. 8, č. 26 (19.12.2012), s. 26-27  |q 9:26  |9 20121219 
910 |a ZLG001  |k anlplus  |t rs