Rozvoj autoregulace učení studentů
Popis modelu rozvoje autoregulace učení studentů, který by pomohl pedagogům pochopit význam nonkognitivních faktorů v procesu učení studentů.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 76 s. : il. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Hnutí R,
2011
- Témata
- Popis jednotky
- Pod názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, na rubu tit. s. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
150 výt. - Bibliografie
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- 978-80-86798-18-9 (brož.)
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Prezenčně
|
Načítá se…
|
Ústřední knihovna
|
4SPV povinný výtisk MON
|