Rozvoj autoregulace učení studentů

To chci

Popis modelu rozvoje autoregulace učení studentů, který by pomohl pedagogům pochopit význam nonkognitivních faktorů v procesu učení studentů.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Karla Hrbáčková
Další autoři
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
76 s. : il. ; 24 cm
Vydáno
Praha : Hnutí R, 2011
Témata
Popis jednotky
Pod názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, na rubu tit. s. Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
150 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
978-80-86798-18-9 (brož.)

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Prezenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4SPV povinný výtisk MON