Jaký jsem učitel? : metody získávání poznatků o vlastní vzdělávací činnosti
Podíl učitele na úrovni znalostí žáků. Pojetí úspěšného žáka jako regulátor učitelovy pedagogické činnosti. Učitelův obraz o žákovi jako ukazatel jeho psychologické vnímavosti.
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 156 s. : tb. ; 20 cm
- Published
-
Praha :
SPN,
1988
- Edition
- 1. vyd.
- Series
- Knihovnička učitele
Pedagogická teorie a praxe - Subjects
- Item Description
- 5000 výt.
- Bibliography
- Obsahuje bibliografii
- ISBN
- (Brož.)
Select institution:
Holdings
Help| Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Outside loan
|
Loading…
|
Ústřední knihovna
|
1PNL naučná sklad
|
|||||
|
Outside loan
|
Loading…
|
Ústřední knihovna
|
1PNL naučná sklad
|