Jaký jsem učitel? : metody získávání poznatků o vlastní vzdělávací činnosti

To chci

Podíl učitele na úrovni znalostí žáků. Pojetí úspěšného žáka jako regulátor učitelovy pedagogické činnosti. Učitelův obraz o žákovi jako ukazatel jeho psychologické vnímavosti.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Vladimír Hrabal, 1945-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
156 s. : tb. ; 20 cm
Vydáno
Praha : SPN, 1988
Vydání
1. vyd.
Edice
Knihovnička učitele
Pedagogická teorie a praxe
Témata
Popis jednotky
5000 výt.
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
(Brož.)

Vybrat instituci:

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Moravská zemská knihovna v Brně - Kramerius
Digitální knihovna DNNT: Dostupné pro registrované Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna