Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali

To chci

Marketingový génius, který během pěti let dokázal zvýšit tržní hodnotu firmy Coca-Cola z 56 na 193 mld. dolarů, jak jej již známe i jak jsme jej dosud neznali. Inspirující. Útočný, zábavný, přesvědčivý. Tvrdě pragmatický a přímočaře orientovaný na výsledky. Zyman ve své legendární knize ukazuje, proč tradiční "voodoo" marketing celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Sergio Zyman
Další autoři
Armin Brott
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
255 s. : il. ; 25 cm
Vydáno
Praha : Management Press, 2004
Vydání
Vyd. 1.
Edice
Knihovna světového managementu
Témata
Popis jednotky
Obsahuje rejstřík
ISBN
80-7261-107-0 (váz.)

:


Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí