Marketing - cesta k trhu

To chci

Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás. O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis. kusů této publikace. V novém vydání, které navazuje na původní publikaci, byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Jaroslav Světlík, 1949-
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
340 s. : il. ; 21 cm
Vydáno
Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005
Témata
Bibliografie
Obsahuje bibliografii
ISBN
80-86898-48-2 (brož.)

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí