Marketing služeb

To chci

Publikace se zaměřuje na problematiku marketingu především v menších a středních firmách, kterých je v tomto sektoru většina. Autorky objasňují klasifikaci služby, výběr cílových skupin zákazníků a věnují se porovnávání výhod poskytovaných služeb s konkurenčními produkty. Zajímá je rovněž umístění služby na trhu, metody celý popis

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Lidmila Janečková
Další autoři
Miroslava Vaštíková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
179 s.
Vydáno
Praha : Grada Publishing, 2001
Vydání
1. vyd.
Edice
Manažer
Témata
ISBN
80-7169-995-0 (brož.)

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
1PNL naučná sklad