Hudba a my : nákupní chování na trzích kulturních produktů 2015
Tato monografie nabízí obraz vztahu lidí k hudbě, který je načrtnut pomocí kombinace závěrů kvalitativního a kvantitativního výzkumu. Kvalitativní výzkum nabídl pohled na otázku, proč lidé poslouchají hudbu, jaké motivace je k tomu vedou a jaké pocity jim to dodává. Výzkum odhalil určité strategie, které lidé používají, když chtějí … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 308 stran ; 21 cm
- Vydáno
-
Zlín :
Radim Bačuvčík - VeRBuM,
2016
- Vydání
- 1. vydání
- Témata
- Popis jednotky
- Na hřbetu označení: VeRBuM 1608
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografii a rejstřík
- ISBN
- 978-80-87500-84-2
Vybrat instituci:
| Cíl | Přístupnost | Odkaz | Zdroj odkazu |
|---|---|---|---|
| Web | Vypujcit e-knihu | Vědecká knihovna v Olomouci |