Marketing v dopravě

Get it

Autoři vymezují podstatu marketingu dopravních služeb, popisují marketingové prostředí dopravních firem i informační systém. Zabývají se kupním chováním zákazníků a nástroji marketingu (životní cyklus dopravní služby, cena komunikace, lidský faktor, procesy poskytování služeb). Zajímá je rovněž marketingový plán dopravní firmy, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Bohumil Řezníček, 1929-
Other Authors
Pavel Šaradín, 1969-
Document Type
Books
Physical Description
197 s.
Published
Praha : Grada Publishing, 2001
Edition
1. vyd.
Subjects
ISBN
80-247-0051-4 (brož.)
Suggest for digitization
It is possible to request digitization of this document from another library's collection:

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Outside loan
Loading…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí