Nástin vývoje všeobecného vzdělání v českých zemích : Vysokoškol. příruč. pro pedagog. fak.
Autoři se snaží o postihnutí hlavní vývojové linie všeobecně vzdělávacího školství u nás od nejstarších dob až do současnosti. Sledují cíle, obsah, metody a organizační formy školského systému v jednotlivých etapách a uvádějíje dosouvislosti s celkovým hospodářským, politickým a kulturním životem společnosti. Pozornost věnují … celý popis
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 184, [2] s. ; 8°
- Vydáno
-
Praha :
SPN,
1977
- Vydání
- 1. vyd.
- Edice
- Dějiny školy a výchovy
- Témata
- Popis jednotky
- S grafy v textu
Obálka a vazba: Přemysl Pospíšil a Miroslav Rada
1300 výt.
Přehl. lit.
Pozn.
Odkazy na lit.
Učební plány
Vybrat instituci:
MARC
| LEADER | 00000nam a2200000---4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | kpw0148677 | ||
| 003 | CZ-ZlKKF | ||
| 005 | 20251205194831.8 | ||
| 007 | ta | ||
| 008 | 970214s1977----xr |||||||||||||||||cze|| | ||
| 015 | |a cnb000136510 | ||
| 040 | |a ABA001 |b cze |c ABA001 |d ABA001 | ||
| 041 | 0 | |a cze | |
| 043 | |a e-xr--- | ||
| 044 | |a xr | ||
| 072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |2 Konspekt |9 22 | |
| 072 | 7 | |a 37.016 |x Učební osnovy. Vyučovací předměty. Učebnice |2 Konspekt |9 22 | |
| 080 | |a 37 | ||
| 080 | |a (437.3) | ||
| 080 | |a (035) | ||
| 080 | |a (075.8) | ||
| 100 | 1 | |a Králíková, Marie, |d 1913- |7 jk01062830 |4 aut | |
| 245 | 1 | 0 | |a Nástin vývoje všeobecného vzdělání v českých zemích : |b Vysokoškol. příruč. pro pedagog. fak. / |c [Autoři:] M. Králíková, J. Nečesaný, V. Spěváček |
| 250 | |a 1. vyd. | ||
| 260 | |a Praha : |b SPN, |c 1977 | ||
| 300 | |a 184, [2] s. ; |c 8° | ||
| 490 | 1 | |a Dějiny školy a výchovy | |
| 500 | |a S grafy v textu | ||
| 500 | |a Obálka a vazba: Přemysl Pospíšil a Miroslav Rada | ||
| 500 | |a 1300 výt. | ||
| 500 | |a Přehl. lit. | ||
| 500 | |a Pozn. | ||
| 500 | |a Odkazy na lit. | ||
| 500 | |a Učební plány | ||
| 520 | |a Autoři se snaží o postihnutí hlavní vývojové linie všeobecně vzdělávacího školství u nás od nejstarších dob až do současnosti. Sledují cíle, obsah, metody a organizační formy školského systému v jednotlivých etapách a uvádějíje dosouvislosti s celkovým hospodářským, politickým a kulturním životem společnosti. Pozornost věnují zejména charakteru našeho školství mezi dvěma světovými válkami a úsilí o vytvoření jednotné socialistické školy. | ||
| 650 | 0 | 7 | |a vzdělávání |7 ph127311 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a vzdělávací systémy |7 ph127310 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a povinná školní docházka |7 ph124444 |2 czenas |
| 650 | 0 | 7 | |a dějiny výchovy a vzdělávání |7 ph492504 |2 czenas |
| 651 | 7 | |a Česko |7 ge128065 |2 czenas | |
| 653 | 0 | |a školní vzdělávání | |
| 653 | 0 | |a všeobecně vzdělávací školství | |
| 653 | 0 | |a dějiny vzdělávání | |
| 655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |2 czenas | |
| 655 | 7 | |a učebnice vysokých škol |7 fd133772 |2 czenas | |
| 700 | 1 | |a Spěváček, Václav, |d 1913-2004 |7 jk01120666 |4 aut | |
| 700 | 1 | |a Nečesaný, Josef |7 jk01082858 |4 aut | |
| 830 | 0 | |a Dějiny školy a výchovy | |
| 910 | |a ZLG001 | ||
| 980 | |c 324424 |b 377700165077 |1 37 |t N |l 1PNL naučná sklad |v A |d 20.2.1999 |r 0 |f 20.00 |x 7 | ||
| 980 | |c 324425 |b 377700166661 |t N |l 1PNL naučná sklad |v A |d 20.2.1999 |r 0 |f 20.00 |x 7 | ||
| 996 | |b 318633 |l Ústřední knihovna |r 1PNL naučná sklad |s A |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.318633 | ||
| 996 | |b 320091 |l Ústřední knihovna |r 1PNL naučná sklad |s A |a 0 |e ZLG001 |t ZLG001.320091 | ||