Emoce v marketingu : jak oslovit srdce zákazníka

Get it

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jitka Vysekalová, 1941-
Document Type
Books
Physical Description
289 s. : il. (převážně barev.), 1 mapa, portréty ; 25 cm
Published
Praha : Grada, 2014
Edition
1. vyd.
Series
Expert (Grada)
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-4843-6 (váz.)

Select institution:

Destination Accessibility Link Link source
Digital library Available in the NL CR premises Digitalizovaný dokument National Digital Library
Digital library Copyrighted Digitalizovaný dokument Moravian Library in Brno - Kramerius