Hudba v obchodním prostředí : kvantitativní a kvalitativní analýza

To chci

Publikace se zaměřuje na hudbu v obchodním prostředí. Zkoumá jak vliv na zákazníky, tak i na zaměstnance jednotlivých prodejen.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Radim Bačuvčík, 1975-
Další autoři
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
190 stran ; 21 cm
Vydáno
Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2020
Vydání
1. vydání
Témata
Popis jednotky
Na obálce pod názvem: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Bibliografie
Obsahuje bibliografii a rejstřík
ISBN
978-80-7454-954-0

Vybrat instituci:

Jednotky

Nápověda
Pro vytváření rezervací/objednávek je třeba se přihlásit.
Dostupnost Stav Oddělení Sbírka Umístění Více informací Poznámka Signatura
Absenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4DNL naučná dospělí
Prezenčně
Načítá se…
Ústřední knihovna
4SPV povinný výtisk MON