Hudební psychologie pro učitele
Výběr a strukturalizaci těch základních poznatků, které pomohou pedagogům diagnostikovat a rozvíjet vnitřní předpoklady žáků pro vnímání, prožívání a vytváření hudby a ovlivňovat průběh i kvalitu těchto procesů. Důraz je kladen zejména na psychologii hudebních schopností a činností.
Uloženo v:
Podrobná bibliografie
- Hlavní autor
- Další autoři
- Typ dokumentu
- Knihy
- Fyzický popis
- 406 s. ; 24 cm
- Vydáno
-
Praha :
Karolinum,
2013
- Vydání
- Vyd. 2., přeprac. a rozš., V nakl. Karolinum 1.
- Témata
- Bibliografie
- Obsahuje bibliografie a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-246-2060-2 (brož.)
Vybrat instituci:
Jednotky
Nápověda| Dostupnost | Stav | Oddělení | Sbírka | Umístění | Více informací | Poznámka | Signatura | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Absenčně
|
Načítá se…
|
Ústřední knihovna
|
4DNL naučná dospělí
|