Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky

Get it

Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Jarmo Lehtinen
Document Type
Books
Physical Description
158 s. : il. ; 25 cm
Published
Praha : Grada, 2007
Edition
1. vyd.
Series
Expert (Grada)
Subjects
Item Description
Přeloženo z anglického překladu finského originálu
Aktivní CRM - řízení vztahů se zákazníky
Bibliography
Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
ISBN
978-80-247-1814-9 (váz.)

Select institution:

Please login to display connected libraries.

About Získej EDD

The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.