Aktivní CRM : řízení vztahů se zákazníky
Cílem je předložit nový rámec pro studium vztahů se zákazníky. Řízení vztahů vychází z udržování a provozování zákaznických databází. Uprostřed devadesátých let přijaly podniky působící v oblasti poskytování informací technologii CRM a začaly aplikovat vlastní teoretické poznatky do reálných výstupů vytvářených technologií. … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 158 s. : il. ; 25 cm
- Published
-
Praha :
Grada,
2007
- Edition
- 1. vyd.
- Series
- Expert (Grada)
- Subjects
- Item Description
- Přeloženo z anglického překladu finského originálu
Aktivní CRM - řízení vztahů se zákazníky - Bibliography
- Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy
- ISBN
- 978-80-247-1814-9 (váz.)
Select institution:
Please login to display connected libraries.
About Získej EDD
The Získej EDD service provides the delivery of electronic copies of parts of documents from library collections.
The service is operated by the National Technical Library in Prague.
It is a paid service.