Formativní hodnocení ve výuce
Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života.
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Other Authors
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 174 stran : ilustrace, faksimile ; 23 cm
- Published
-
Praha :
Portál,
2016
- Edition
- Vydání první
- Subjects
- Item Description
- Terminologický slovník
- Bibliography
- Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
- ISBN
- 978-80-262-1001-6
Select institution:
Holdings
Help| Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
Outside loan
|
Loading…
|
Ústřední knihovna
|
4DNL naučná dospělí
|