Formativní hodnocení ve výuce

To chci

Publikace se zabývá formativním hodnocením ve škole. Jedná se o kvalitativní hodnocení, jehož účelem je přinést žákům užitečnou informaci o jejich aktuálním stavu vědomostí a dovednostní s cílem zlepšit jejich výsledky a naučit žáky přijímat hodnocení jako přirozenou součást života.

Uloženo v:

Podrobná bibliografie

Hlavní autor
Karel Starý, 1961-
Další autoři
Veronika Laufková
Typ dokumentu
Knihy
Fyzický popis
174 stran : ilustrace, faksimile ; 23 cm
Vydáno
Praha : Portál, 2016
Vydání
Vydání první
Témata
Popis jednotky
Terminologický slovník
Bibliografie
Obsahuje bibliografie, bibliografické odkazy a rejstřík
ISBN
978-80-262-1001-6

Vybrat instituci:

Cíl Přístupnost Odkaz Zdroj odkazu
Digitální knihovna Dostupné v prostorách NK ČR Digitalizovaný dokument Národní digitální knihovna