Nálepkování nadaných žáků - překážka i příležitost v rozvoji nadání

Get it

Pokud u nějakého žáka byť jen předpokládáme, že je „nadaný“, již samotný obsahslova nadaný v nás vyvolává řadu nejrůznějších emocí. Tyto pocity ovlivňují to, jako žácích přemýšlíme, jaké k nim zaujímáme postoje, a následně, jak k nim přistupujeme.Pokud tento „verdikt“ nad žákem vyřkne i odborná autorita či instituce, full description

Saved in:

Bibliographic Details

Main Author
Eva Machů, 1981-
Document Type
Books
Physical Description
310 stran ; 24 cm
Published
Ve Zlíně : Univerzita Tomáše Bati, Fakulta humanitních studií, 2025
Edition
Pořadí vydání: první
Series
Pedagogika
Subjects
Bibliography
Obsahuje bibliografie
ISBN
978-80-7678-322-5

Select institution:

Holdings

Help
You have to be logged in for creating requests.
Availability Status Department Collection Location Description Note Call #
In-house only
Loading…
Ústřední knihovna
4SPV povinný výtisk MON