Nálepkování nadaných žáků - překážka i příležitost v rozvoji nadání
Pokud u nějakého žáka byť jen předpokládáme, že je „nadaný“, již samotný obsahslova nadaný v nás vyvolává řadu nejrůznějších emocí. Tyto pocity ovlivňují to, jako žácích přemýšlíme, jaké k nim zaujímáme postoje, a následně, jak k nim přistupujeme.Pokud tento „verdikt“ nad žákem vyřkne i odborná autorita či instituce, … full description
Saved in:
Bibliographic Details
- Main Author
- Document Type
- Books
- Physical Description
- 310 stran ; 24 cm
- Published
-
Ve Zlíně :
Univerzita Tomáše Bati, Fakulta humanitních studií,
2025
- Edition
- Pořadí vydání: první
- Series
- Pedagogika
- Subjects
- Bibliography
- Obsahuje bibliografie
- ISBN
- 978-80-7678-322-5
Select institution:
Holdings
Help| Availability | Status | Department | Collection | Location | Description | Note | Call # | |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|
In-house only
|
Loading…
|
Ústřední knihovna
|
4SPV povinný výtisk MON
|